Sider

13. sep. 2011

Kagen Kaj

Elsker Kaj kager, så hvorfor ikke prøve at hækle en af slagsen....Så nu er der blevet lavet en lille Kaj kage og der er allerede en mere på vej til at gøre den selskab :) Den blev dog ikke helt som jeg forestillede mig, da jeg gerne ville have man kunne se lidt mere af det brune som er i bunden på den.. Så det prøver jeg med den næste, er jo også bare charmen ved dem, at de ikke bliver ens ;) De fine eksemplarer jeg har fundet af hæklede Kajkager har ofte haft filt i munden, men jeg har forsøgt mig med at hækle det i lyserødt i stedet, tror dog også dette skal være en række kortere på næste eksemplar :)

Versegod og tag en lille visuel bid af den :)


3 kommentarer:

  1. Noget så fin!
    Kan man gøre sig nogen forhåbninger om, at du ligger en lille opskrift op?

    SvarSlet
  2. Gud hvor skægt, min veninde har lige fortalt at hendes søn på godt 1år er helt vild med Kaj kager, selvom han selvfølgelig ikke må få dem. Men en hæklet må han vel godt...Så en opskrift ville være dejlig! Knus

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig kan i få en opskrift, ligger en op i løbet af aftenen :)

    Cæcilie - Selvfølgelig må han få en hæklet en af slagsen indtil han en dag er så heldig at må smage den ægte :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...