Sider

7. sep. 2011

Elefant update #1

Så er den STORE elefant kommet et lille skridt nærmere at blive færdig.... Der kommer et par omgange eller tre på hver aften, men sån en omgang tager godt nok lidt tid... Ikke lige et af de hækleprojekter, hvor man lige tænker jeg kan lige nå en omgang inden jeg skal ud af døren.... Nej nej.... En omgang passer lige med et afsnit Venner når man også skal følge lidt med ind imellem :) 

Er nu kommet et lille stykke op af maven så man kan da begynde at fornemme formen lidt, men sys nu der er lidt til at kroppen en gang er færdig... Lidt LAAANGE udsigter, men rart at have et vinter projekt ;)



3 kommentarer:

  1. Det ser ud til at være er stort projekt! Glæder mig til at se resultatet! :-)

    SvarSlet
  2. Glæder mig sindssygt til at se resultatet! :D

    SvarSlet
  3. Er virkelig også spændt på at se resultatet og ikke mindst om det bliver som jeg forestiller mig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...