Sider

25. aug. 2011

Vinter kom an.....Om et par måneder

Okay måske lidt tidligt, hvis den vælger at komme nu.. Men om ikke andet, så er jeg i hvert fald klar så ørerne ikke kommer til at fryse denne vinter. Faldt for lang tid siden over denne opskrift og tænkte at den sku' jeg prøve.. Her er så resultatet eller rettere resultat to for først hæklede jeg huen med nål #6+8 men syntes ikke rigtig jeg fik det fine hæklemønster frem så jeg kastede mig ud i endnu en med nål #8+10, hvilket hjalp en lille smule.. Den blev dog ikke helt som billedet fra opskriften, men nåede frem til at med det garn jeg havde valgt var det ikke helt muligt. Men på trods af det er jeg nu blevet ret tilfreds med den alligevel :) Måske den skal have et par luffer som makker!!!


3 kommentarer:

  1. Den er altså super flot. Hvilken opskrift har du brugt?

    SvarSlet
  2. Den er altså super fed! :-)Tak for link!

    SvarSlet
  3. Hov... Kan da nu se at jeg har linket til hendes side i stedet for opskriften - Linket er nu rettet :) Altså opskriften Baggy-Baggylue :)

    Det var så lidt Lea :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...