Sider

17. aug. 2011

Paradis med genbrug

Så har jeg også været der altså i Brugtvare Terminalen, har læst om dette fantastiske sted hos flere af jer og må da indrømme, at jeg da har været en anelse misundelig på de af jer der har kendt til eksistensen af dette sted ;) Så endelig blev det min tur og hold da op for et fantastisk sted, er jo et helt paradis for sån en som mig der elsker genbrug. Der er virkelig mange ting og man skal lige danne sig et overblik og tage det slavisk fra en ende til en anden for at være sikker på at man får det hele med :) 

Men er bestemt ikke sidste gang jeg er her og selvfølgelig måtte der lige et par ting med hjem dur jo ikke at gå tomhændet ;)Kunne dog nemt have købt meget mere, men okay man må jo også nå til et punkt, hvor man må indse: "Du har nok glasskåle, fade og alt andet og der er ganske enkelt ikke plads til mere i skabene der hjemme!" Så for denne gang blev det kun to ting  ;) Men heldigvis er der jo en næste gang....





Dagens indkøb en lille ramme og en mini platte på 5 cm i diameter.

Hvorfor dette billede vil vende sådan er mig en gåde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...