Sider

9. aug. 2011

Perler på snor

Så blev det lige til lidt nyt til smykkeskrinet også endda kun til 32 kr, det er da et kup :) Var et smut i perlefest i dag for at se hvad de kunne byde på. De har en butik i Holstebro og ellers foregår alt salt på nettet. 

Planen var egentlig at jeg ville have lavet en brunlig halskæde, hvor snoren var brunt læder også med brune perler. men næh nej blev fristet til noget andet også også lidt fordi de ikke lige havde nogle brune træperler jeg lige syntes jeg kunne bruge. Og ikke nok med det, så blev det da også lige til et par øreringe. Er dog blevet ret så vild med halskæden, så det er et ret godt alternativ til den jeg havde forestillet mig :) Øreringene kan jeg ikke helt finde ud af om jeg syntes er blevet lidt for fine, men hvis jeg ikke får dem brugt så er det da hvis ikke lige det store tab til den pris ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...