Sider

11. okt. 2011

Grafisk vinder!!

Så er det hvis på tide, at jeg viser jeg resultatet af mit grafiske kursus, viste jer tidligere en lille stumt af det her. Men da konkurrencen nu er slut og vinderen er fundet kan det hele godt komme frem i dagens lys.... Og gæt en gang.... vinderen blev MIG og min veninde som jeg har udarbejdet forslaget sammen med :) Vi syntes det er vildt sejt og er da ret så stolte af os selv ;)  

Nu kan vi blot vente på, at Manu is som casen er lavet for får implementeret de af vores ideer de ønsker, bliver alt for vildt at se det i real life :) Glæder mig!!!! 

Vores forslag bestod af en lang række forskellige produkter, nogle var en obligatorisk del af den stillede opgave andre var nogle vi blot fik lys til at lave :) Vi har bl.a. lavet design til følgende:

Brochure
Visitkort
Plakater
Flyers
Postkort
Poser
Gavekortæsker
Servietter

I mens kan i nyde en del af resultatet herunder:

Forside til brochure

Side i brochuren

Side i brochuren

Side i brochuren

Side i brochuren

Side i brochuren

Flyer/Plakat

Flyer

Plakat

Postkort forside

Postkort

Postkort forside

Postkort


4 kommentarer:

  1. Wauw! Det ser virkelig lækkert, ikke mindst professionelt ud!

    - måske lyserød ikke lige er min kop te, men til is fungere den nu meget godt :)

    SvarSlet
  2. Hehe Meget sjovt faktisk for lyserød eller rød er slet heller ikke lige mig.. men det var den farve de ønskede at arbejde videre med, så jeg måtte jo bare leve med den ;) Men er nu også ret tilfreds farven taget i betragtning :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...