Sider

24. aug. 2011

Hæklerier = Rod, sjov & knækket nål

Det slog mig lige at jeg hvis har gang i en del forskellige hækleprojekter som, hvor der ved nogen af dem er lidt lange udsigter til bliver færdige... Dette giver da lidt rod på sofaarmlænet, så det er blevet omdannet til hækle rods plads.... 

Og ikke nok med det så valgte nål #4,5 da lige at knække... Og med den praktiske indstilling jeg har til ting tænker jeg ofte, det må man da lige selv kunne lave...(Hvilket ofte ender i at projekter kommer til at koste lidt mere end hvis man rent faktisk købte det man så - Men så havde man jo ikke den samme sjov med det) Nåh men pointen var, at jeg blev lidt for nærig til at købe en ny så i dovenskab/nærighed måtte jeg hjem i fars trælager og wupti blev der et nyt skaft til hæklenålen til 0 kr. - Endte dog med at far bare blev sat i gang med at lave det :) Så nu er #4,5 på banen igen!!! 


Til sidst lidt hækle sjov faldt over denne hjemmeside og kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet ;)



Hæklerod

Hæklerod

Ny hæklenål klar til nye udfordringer




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...