Sider

1. nov. 2011

Endnu et par luffer

Har da slet ikke fået vist jer det nye sæt luffer jeg har hæklet til min kusine. Hun har selv købt garnet til dem samt læderet. Og jeg fik mig en stor nøgle garn også, faktisk den der er blevet brugt til poseholderen. Lufferne er samme model som jeg for lidt tid siden hæklede til mig selv, er virkelig glade for dem og de er så skønne at have på, men skal da uden tvivl have syet en stor lap læder på dem også ligesom der er på disse :) 
Er faktisk også en lille smule misundelig på farven min kusine har valgt, syntes virkelig de er blevet skønne... Ihhh, gid det var mig der skulle til at bruge dem :)




2 kommentarer:

  1. ej hvor er det bare fine:) Du har modtaget min pakke ikke? :)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) Jo jeg har modtaget en super spændende lyserød pakke, tusind tak for den. Skal nok få den lagt op på bloggen her i weekenden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...