Sider

11. jul. 2011

Fantastiske sommer

Så blev weekenden nydt i sommerhuset, hvor jeg var på besøg hos mine forældre. Der er bare ikke noget bedre en sommer vejr, strand og hygge :) Det var helt fantastisk at kunne få lov til at slappe lidt af. Var selvfølgelig ved stranden og nyde udsigten og så var jeg da også lige så heldig at se den strandede hvad som da hvis efterhånden har lagt der et pænt stykke tid for det smukke var ved at gå lidt af den ;)

Nåh men inden jeg drog i sommerhus var der da også lige tid til at lave lidt krea, det blev bl.a. til et cover til den lille Weber Smokey Joe i Lime grøn, den trængte til et lille overtræk, så den ikke skulle ende med at begynde at ruste væk. Og der blev også lavet en lille dug til cafe sættet, så kan dugen da pynte lidt på det indtil jeg får taget mig sammen til at male det så det ikke ser så slidt ud. Bedst af alt fik jeg til begge dele brugt nogle voksdug rester jeg alligevel havde til at ligge :D

Stemningsbilleder fra havet og den strandede hval!



Cover til grillen


Dug til cafebordet, så kan man da kun blive glad af at sidde her :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...