Sider

31. maj 2011

Tanken var at....

jeg skulle lære at hækle, fordi jeg ville hækle et tæppe. Men blev enig med mig selv om at jeg lige skulle øve mig på lidt mindre ting inden og i mellemtiden kunne jeg jo så lede efter et mønster og farver :) 

Er kommet frem til, at det nok var en meget fornuftig beslutning, da jeg syntes det har været svært at finde et mønster jeg gerne vil have. Men pludselig så jeg så den anden dag dette tæppe i et vindue - Tror det var farverne der fangede min opmærksomhed :) 


Så tror mønstret er fundet nu, så gælder det bare farverne :D

1 kommentar:

  1. HEP HEP!! Glæder mig til at se det færdige resultat når du kommer så langt, og farveren når de falder på plads!

    Ha' en rigtig lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...