Sider

30. maj 2011

Er kæmpe fan af genbrug

Besøger ofte en række forskellige genbrugs butikker og syntes virkelig det er fantastisk...Det er så bare endnu mere fantastisk af min kære kusine nu har fået samme interesse, så nu kan vi sammen tage ud og lede efter ting vi virkelig IKKE mangler men bare MÅ eje :) 

Min helt klare favorit antik/genbrugsbutik hedder Dukkehuset, her findes bare alt og heller ikke helt nemt altid at grave det frem man lige har fået øje på men det er og bliver en oplevelse!


Teaktræs lampe med tre ben
Mit seneste køb derned er denne (syntes jeg selv) fantastiske teaktræs lampe. Kan ikke lige helt finde ud af om jeg vil have en ny skærm i en anden farve eller om jeg beholder denne i :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...