Sider

5. jun. 2011

Indrømmer det

Jeg kan godt være lidt af en container roder en gang i mellem, men altså det er jo nogle gange der bliver smidt noget ud som simpelthen stadig kan have et langt liv, hvis det ender hos den rette - Mig :)Jeg har gennem de seneste år været så heldig at min fars arbejdsplads har ryddet ud i kælderen af flere omgange, hvilket ofte har resulteret i nyt til mig, og ofte ting jeg lige har nået at redde inden de bliver kørt på lossepladsen!

Tre af de større ting jeg har fået er:
Gammelt verdenskort
Stor rød lænestol
Stort metal omklædningsskab
Må viser jer det hele en dag :)

Nå men har derfor erfaret, at det gælder om at holde ham opdateret med hvad jeg går og leder efter og ellers sørge for at han lige vender tingene med mig :) Men tilbage til den egentlige pointe med at rode i containere er nemlig altid godt lige at tjekke deres metal-container, hvis man lige kommer forbi og sidst fandt jeg så dette, ved endnu ikke helt hvad jeg skal bruge dem til men skal helt sikkert nok finde på noget til nogen af dem :)

Gamle bageforme

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...